1 жовтня закінчився другий день роботи Фестивалю ЗМІ православних. Робота форуму розпочалася з самого ранку і тривала до вечора. Першим пунктом програми стала презентація нового проекту CHURCH.UA.
Аудиторію познайомили з новим представницьким порталом Української Православної Церкви CHURCH.UA. За словами розробників – це унікальний продукт, який у рази підвищить ефективність роботи всіх просвітницьких та інформаційних проектів. За допомогою порталу Церква стане ближчою до усіх користувачів мережі Інтернет – інформація про всі сфери, пов’язані з церковним життям, буде доступною і зібраною в єдиному місці. Одна з важливих ідей проекту – це застосування формату “атласу” – віртуальні речі будуть прив’язані до реального життя і показані через “географію”.
Головні редактори рейтингових медіа “Сегодня” и “Вести” провели для учасників фестивалю майстер-клас, присвячений темі створення редакційної мережі ЗМІ. Даний напрям є актуальним для церковних ЗМІ, метою яких є просвітництво і проповідь до широкої аудиторії на своїх сторінках Слова Божого. Про це, підводячи висновок майстер-класу, нагадав голова Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ протоієрей Георгій Коваленко.
Бачення майбутнього церковних ЗМІ за круглим столом обговорили: відповідальний редактор “Журналу Московської Патріархії” Сергій Чапнін, голова Синодального інформаційно-просвітницького відділу РПЦ Володимир Легойда, голова Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ протоієрей Георгій Коваленко та голова Синодального відділу УПЦ у справах молоді єпископ Обухівський Іона.
Про те, як релігійна тематика представлена в українському медіапросторі, а зокрема у світських і конфесійних ЗМІ, учасникам Фестивалю ЗМІ православних розповіли релігійні експерти. Зокрема, своїми думками з учасниками круглого столу поділилися: радник Предстоятеля УПЦ Юрій Решетніков, професор Інститут журналістики КНУ ім.Т.Шевченка Алла Бойко, виконавчий директор Інституту релігійної свободи, член Громадської ради при Держкомтелерадіо Максим Васін, професор, зав.відділу історі релігії та практичного релігієзнавства відділення релігієзнавства інститут філософії ім.Г.Сковроди НАН України Людмила Филипович та релігійний експерт Віктор Єленський.
З-поміж іншого, підкреслювалась необхідність чіткого розуміння, що православні ЗМІ працюють для тих, хто цікавиться та доброзичливо до них ставиться. Немає сенсу конкурувати зі світськими ЗМІ. Ліберальне суспільство – не постійне і настрій його мінливий. Ті теми, які популярні, часто дуже швидко забуваються, а вічне лишається вічним. Релігійні медіа повинні бути відкритими та пояснювати те чи інше геополітичне чи суспільне явище з точки зору духовності та моралі.
Завтра, 2 жовтня, Фестиваль ЗМІ православних продовжить свою роботу.
За матеріалами сайту festzmi.org